Toernooien seizoen 22/23

This page in english   -  Diese Seite in Deutsch   -  Cette page en français
(
Voor de vertaling maken we gebruik van Google vertalen.)

Etten-Leur, januari 2023.

Rugbyclub Etten-Leur toernooi/ wedstrijddagen seizoen 2022 - 2023.

Beste Rugby vrienden,

Het jaar 2023 is begonnen en de eerste helft van seizoen zit er al weer bijna op en we kijken door naar het einde van dit seizoen. Hierbij informeren wij jullie over de resterende toernooidagen bij Rugbyclub Etten-Leur waar data en categorieën zijn afgestemd met andere toernooidagen en het verloop van de landelijke competitie.

Zoals de meeste clubs weten zijn de toernooidagen bij REL drukbezocht. Om elke club of cluster een kans te geven om aan onze toernooidagen deel te laten nemen, vragen wij de clubs (of cluster) met één team per categorie in te schrijven. Met deze regel geven wij als REL iedere club of cluster de gelegenheid om aan het toernooi deel te nemen. Twee weken voor de toernooidagen zal er bekeken worden of de mogelijkheid er is om met een 2e team in een categorie in te schrijven.

Hieronder de toernooi data:

Het 13e Pré Paastoernooi voor: 18x U8 - teams, 18x U10 - teams

- Wedstrijddatum: zaterdag 01 april 2023
Afwijkend van vorige info: U12-teams zijn i.v.m. LMF bij Bredase RC welkom zijn.

Het 2e End of Season 10’s toernooi voor: 10x U14 - teams en 10x U16 -teams
- Wedstrijddatum: zaterdag 10 juni 2023
Afwijkend van vorige info: wedstrijddatum aangepast i.v.m. Hookers Beach Toernooi

Het 1e End of Season 10’s toernooi voor: 10x U18 - teams en 10x Senioren -teams
- Wedstrijddatum: zondag 11 juni 2023
Afwijkend van vorige info: NIEUW!! i.v.m. succes 10’s jeugd toernooi 2022

Details voor de REL toernooidagen:
- Prijzen voor de top drie.
- Inschrijfgeld Pré Paastoernooi € 55,- per team.
- Inschrijfgeld End of Season 10’s € 100,- per team.
- Herinnering + Broodje knakworst voor alle deelnemers aan Pré Paastoernooi
- Worstenbroodje + Broodje hamburger alle deelnemers aan End of Season 10’s toernooi

Op al de wedstrijddagen zal er voldoende eten (frites, snacks en broodjes) en drinken te verkrijgen zijn tegen normale betaling.

Wij vragen per ingeschreven team medewerking in de bezetting / inzet van een scheidsrechter. Zonder deze medewerking is een toernooi realiseren lastig en soms onmogelijk.

Zijn er nog vragen / opmerkingen of is er interesse is voor het inschrijven van een team, graag de aanmelding realiseren door een mail te sturen naar onderstaande contactpersoon.

Met sportieve groet, Rugbyclub Etten-Leur.

Wanne Wevers
(0)6-55892747