Sponsor mogelijkheden

Er is geen sportclub die zonder sponsoring kan. Ook voor Rugbyclub Etten-Leur is sponsoring als inkomstenbron uitermate belangrijk. Maar sponsoring is veel meer dan dat.

• Voor onze spelers is het goed om te zien, dat er zich personen en bedrijven willen binden aan onze vereniging en daarmee aan hetgeen rugby voor staat (respect, kameraadschap, krachtmeting, samenwerking en sportiviteit).
  • Voor onze toeschouwers en lezers van onze website en andere (digitale) uittingen betekent de koppeling van uw (bedrijfs)naam aan onze vereniging op persoonlijk vlak een blijk van waardering en op bedrijfsmatig vlak een visueel component van uw marketingstrategie.

Onderstaand vindt u een greep uit onze sponsormogelijkheden. Heeft u andere suggesties? Neem gerust contact op met onze contactpersoon sponsoring, Nicky Martens.

Bordsponsor

Langs ons hoofdveld kan een reclamebord geplaatst worden. De afmetingen van het bord bedraagt 305 x 75 cm en is gemaakt van duurzaam Trespa. Bordsponsoring wordt aangegaan voor de duur van 3 seizoenen.

Wat krijgt de bordsponsor er voor terug:

• Exposure tijdens de trainingen, de thuiswedstrijden van de REL senioren en de REL jeugd.
  • Gratis vermelding op onze website d.m.v. het sponsorlogo en een link naar de website van de sponsor
  • Eenmaal per seizoen wordt u tijdens een thuiswedstrijd van ons eerste team uitgenodigd voor een sponsormiddag
  • U wordt tijdens het seizoen door middel van een convocatie per mail wekelijks op de hoogte gehouden van de wedstrijden en activiteiten van onze club.

Uw financiële bijdrage: eenmalige aanmaakkosten van het reclamebord (incl. montage) € 250,00 (excl. BTW) en een sponsorbedrag van € 350,00 per jaar (zonder BTW)

Sponsoring wedstrijdbal bij thuiswedstrijden van ons eerste dames- en herenteam

Tijdens de thuiswedstrijden van ons dames- en herenteam kunt u de wedstrijdbal sponsoren. Na de wedstrijd ontvangt de sponsor de wedstrijdbal gesigneerd door alle spelers.

Wat krijgt de sponsor van de wedstrijdbal er voor terug?

Uw financiële bijdrage: per gesponsorde wedstrijdbal € 80,- (zonder btw)

Vrienden van Rugbyclub Etten-Leur

In 2010 zijn “de Vrienden van Rugbyclub Etten-Leur” in het leven geroepen om een duurzame financiële impuls te geven aan de exploitatie van onze vereniging. De bijdragen zal over de gehele breedte van club worden ingezet, zowel senioren als jeugd.

Wat krijgt een Vriend van Rugbyclub Etten-Leur er voor terug:

• Gratis vermelding in ons clubblad Scrumpie.
  • Uiteraard ontvangt u alle uitgaven van ons clubblad gratis per post.
  • Aan het einde van het rugbyseizoen wordt u uitgenodigd voor een gezellige middag of avond met alle Vrienden van Rugbyclub Etten-Leur.

Uw financiële bijdrage: gedurende 3 seizoenen, € 100,- per seizoen

Naamsvermelding op de jeugdborden

Bij ons clubhuis hangen de zogenaamde jeugdborden. Op de borden staan de namen vermeld van personen die de jeugd van onze vereniging een warm hart toedragen.

De afmeting van de naamsvermelding is ca 75 x 7 cm.

Wat krijgt een jeugdsponsor er voor terug?

• Naamsvermelding langs het rugbyveld.
  • Blijde gezichten van onze jeugdleden.

Uw financiële bijdrage: gedurende 3 seizoenen, € 50 per seizoen.

Sponsoring van nieuwe postprotectors

Voor de palen bij ons hoofdveld hebben we nieuwe postprotectors nodig. Dit ter bescherming van onze spelers. Op de vier grote postprotectors wordt de naam van de sponsor vermeld.

Wat krijgt de sponsor ervoor terug?

• Ruime exposure tijdens de wedstrijden van onze senioren en jeugdteams
  • Uitnodiging voor de sponsormiddag en vermelding op onze website.

Uw financiële bijdrage: eenmalige aanmaakkosten van de postprotectors (4 stuks) in totaal € 600,- (excl. BTW) en een sponsorbedrag van € 250,00 (zonder BTW) per jaar

Join the club!

Wilt u ons sponsoren? Bij voorbaat dank!
Neem (ook natuurlijk als u eerst meer info wilt) contact op met Nicky Martens, tel: 06-14546603 / e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.