Rugbydagen op Rugbyclub Etten-Leur in Mei

rugbydagen2024.pngMaak je klaar voor een onvergetelijke ervaring tijdens de rugbydagen op Rugbyclub Etten-Leur in de meivakantie! Deze 3-daagse rugbyclinics, met iedere dag een ander thema, beloven niet alleen veel uitdaging en plezier, maar bieden ook een unieke kans voor kinderen (leeftijd 6-16 jaar) om te trainen onder begeleiding van diverse topspelers en -coaches. Zo zal je merken dat je echt beter wordt. Ben jij er ook bij?

Tot 1 april 10% early bird korting: code REL10

BELANGRIJKSTE INFORMATIE

Data: 1, 2 en 3 mei 2024

Tijden: 10 uur - 16 uur

Locatie: Rugbyclub Etten-Leur

Inschrijven per dag is mogelijk

WAT KUN JE VERWACHTEN

Training van Internationals:
Leer de fijne kneepjes van het rugbyvak van diverse topspelers en topcoaches!

Tips en Tricks:
Ontvang waardevolle tips en tricks van de allerbesten om jouw rugbyvaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

Plezier staat voorop:
Naast serieuze trainingen zijn er ook leuke activiteiten om ervoor te zorgen dat deze rugbydagen een onvergetelijke en plezierige ervaring worden.

Indeling op basis van leeftijd en voorkeur:
Deze rugbydagen zijn voor kinderen van 6 t/m 10 jaar en 11 t/m 16 jaar. De kleine groepen zorgen voor veel individuele aandacht.

INSCHRIJVEN EN MEER INFORMATIE:

Inschrijven: Bezoek de website www.rugbyspirit.nl en volg ons op Instagram en Facebook voor updates en voorbereidingen. Heb je vragen? Mail ons op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Grijp deze kans om je rugbyvaardigheden te verbeteren, nieuwe vrienden te maken en een onvergetelijke tijd te hebben op het veld.
Rugby Spirit wacht op jou! 🏉✨

In Memoriam: Aad van Buitenen

Met diepe droefheid nemen we afscheid van Aad van Buitenen, een buitengewoon persoon en gewaardeerd erelid van Rugbyclub Etten-Leur.

Aad was niet alleen een toegewijd rugbyliefhebber, maar ook een graag geziene gast tijdens vele evenementen bij REL. Samen met zijn vaste clubje rugbymaten beleefde hij vele trips waarvan hij zichtbaar genoot en op clubavonden genoot hij van een goed gesprek en één (of meer) Bolleke(s) De Koninck.

Met zijn vriendelijkheid, humor en positieve instelling heeft Aad op zijn eigen wijze bijgedragen aan vele mooie momenten binnen en buiten onze club. Wij zijn hem veel dank verschuldig voor zijn vele bestuurlijke taken en voor zijn rol als vertegenwoordiger namens REL richting vele buitenlandse clubs. Als erelid zorgde Aad ervoor dat de waarden respect en kameraadschap altijd centraal stonden in onze clubcultuur.

Hoewel hij niet langer bij ons is, zullen de vele mooie herinneringen aan hem altijd voortleven binnen onze club. Aad heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten en zal voor altijd deel uitmaken van onze rugbyfamilie.

Namens alle leden van Rugbyclub Etten-Leur willen we onze oprechte condoleances aanbieden aan zijn familie en dierbaren. Moge hij rusten in vrede.

Met respect en waardering voor Aad,

Bestuur en leden van Rugbyclub Etten-Leur

------------------------------------------------------------------------------------------------

In Memoriam:r Aad van Buitenen

It is with deep sadness that we say goodbye to Aad van Buitenen, an extraordinary person and valued honorary member of Rugby Club Etten-Leur.

Aad was not only a dedicated rugby fan, but also a welcomed guest at many events at REL. Together with his old rugby mates, he enjoyed many trips and on club events he enjoyed a good conversation and one or more) pint(s).

With his friendliness, sense of humor and positive attitude, Aad contributed in his own way to many great moments inside and outside our club. We owe him many thanks for his many managerial tasks and for his role as representative on behalf of REL towards many foreign clubs. As an honorary member, Aad ensured that the values of respect and camaraderie were always central to our club culture.

Although he is no longer with us, the many fond memories of him will always live on within our club. Aad has left an indelible impression and will forever be part of our rugby family.

On behalf of all members of Rugby Club Etten-Leur, we would like to offer our sincere condolences to his family and loved ones. May he rest in peace.

With respect and appreciation to Aad,

Board and members of Rugbyclub Etten-Leur

Aad 1     Aad 3     Aad 2