Rugbyclinics

Rugbyclub Etten-Leur heeft de mogelijkheid om clinics voor u te verzorgen.

Al vele jaren geeft Rugbyclub Etten-Leur succesvolle rugbyclinics voor verschillende doelgroepen. Wij doen dat voor o.a. basisscholen, scholen voor het voortgezet onderwijs, maar ook voor bedrijven en instellingen. We laten de deelnemers kennismaken met het echte rugbygevoel.

Wat houdt een clinic in?

Een clinic is een trainingssessie om bekendheid te krijgen met de toffe sport die rugby is. Onder leiding van een ervaren trainer worden tijdens een clinic de basisbeginselen van rugby behandeld. Rugbyclub Etten-Leur verzorgt uiteraard alle trainingsmaterialen. De clinics worden voornamelijk op ons eigen rugbyterrein gegeven. Kennismaken met rugby op een echt rugbyveld is natuurlijk helemaal een ervaring!

Er worden vooraf duidelijke afspraken gemaakt over de locatie, het aantal deelnemers, de tijd en de vergoeding.

Interesse?

Heeft u interesse om een clinic te volgen? Neem dan contact op met onze clinic-coördinator Marijn Blom / Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

SAM 7365 SAM 7371