Vrienden van Rugbyclub Etten-Leur

Marcel & Monique Maarten van Nielen Joost Gielen
Clarijs Bouw & Onderhoud Rob van der Graaf Walter van der Mast
Lars van de Riet Zomers & Winters Rijsbergen Cis Wegh

De vrienden van Rugbyclub Etten-Leur is een informele club van mensen die Rugbyclub Etten-Leur een warm hart toedragen. Deze club van mensen is van groot belang voor onze rugbyclub.

U kunt ook Vriend van Rugbyclub Etten-Leur worden:

Vrienden van Rugbyclub Etten-Leur

In 2010 zijn “de Vrienden van Rugbyclub Etten-Leur” in het leven geroepen om een duurzame financiële impuls te geven aan de exploitatie van onze vereniging. De bijdragen zal over de gehele breedte van club worden ingezet, zowel senioren als jeugd. De personen die deel uit maken van de Vrienden van Rugbyclub Etten-Leur betalen 3 seizoenen lang € 100 per seizoen.

Wat krijgt een Vriend van Rugbyclub Etten-Leur er voor terug?
  • Gratis naamsvermelding op onze website;
  • U wordt tijdens het seizoen door middel van een convocatie per mail wekelijks op de hoogte gehouden van de wedstrijden en activiteiten van onze club
  • Aan het einde van het rugbyseizoen wordt u uitgenodigd voor een gezellige middag of avond met alle Vrienden van Rugbyclub Etten-Leur
Ook vriend van Rugbyclub Etten-Leur worden ? Stuur een mailtje aan Willem van de Wall, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.