Cubs (12-13 jaar) - U14

Jeroen Ramaekers / Tristan Mul

Teammanager(s)

Trainingstijden

De Cubs trainen dinsdag- en donderdagavond van 18:30 tot 20:00 uur.
Afmelden voor trainingen en wedstrijden via de Teamy app (met vermelding reden) en eventueel een appje in de groepsapp.

Competitie

De REL Cubs 1 spelen samen met BRC CU 2 als clusterteam CL BRC/REL CU 2 in de landelijke competitie, waarbij in het eerste deel van de competitie bepaald wordt welk nivo de teams in het 2e en 3e deel van de competitie tegen andere teams van eigen nivo zullen uitkomen. Dit om de spelvreugde en uitdaging zo hoog mogelijk te houden. Aan het eind van deze competitie zullen er, afhankelijk van de eindstanden, playoff’s gespeeld worden voor het Nederlands kampioenschap. De wedstrijden van de Cubs vinden plaats op zaterdag.

Programma en standen

Cubs Bowl Poule B - 1e fase