Zaterdag 26 maart Voorburgse RC- Tovaal/REL

Foto's: Bert Bartels
Geschreven door Bert Bartels

Wat wil je nog meer?
Gemotiveerde spelers, prachtig weer n een veld wat er super bijligt.

Alle ingrediënten voor een mooie weer én strijd.
Helaas door blessures haddem we maar 14 spelers. De Voorburgse was wel met een volledige selectie.

K.O. 11:00 bij de Voorburgse RC.

Tovaal/REL ging weer voortvarend van start
Vroeg in de wedstrijd hadden we al een try en een benutte conversie. Dit gaat lekker zo!

Al snel bleek dat Tovaal/Rel een erg sterke wedstrijd gaat spelen. Tegenstander kwam nog niet echt in het spel, doordat onze jongens in het veld overwicht hadden.

Mooie opgezette aanvallen, mooi samenspel en snelle en felle spelhervattingen brachten Tovaal/Rel op een behoorlijke voorsprong. De scrums eindigden over het algemeen in het voordeel van Tovaal/Rel.

Wat echt opviel was het enorm goede samenspel tussen onze jongens. Het scoren werd elkaar gegund. Ik denk dat we kunnen spreken over een van de beste wedstrijden van dit seizoen.

Uitslag Voorburgse RC – Tovaal/REL : 10 – 77

Coach Michiel was erg trots op zijn jongens en heeft na de wedstrijd de mannen op een welverdiend colaatje getrakteerd.