Zaterdag 19 februari RFC Gouda CU - CL ZeBra Tovaal/REL CU

Geschreven door Femke

Vandaag staat de wedstrijd tegen Gouda op de planning. Helaas met ook vandaag weer een klein clubje Rel/Tovaal. Gelukkig heeft Gouda voor ons wat spelers beschikbaar en kunnen we kijken naar een mooie pot rugby.

REL gaat voortvarend van start en heeft al snel een try te pakken. Even houden we het vast om te zorgen dat er door Gouda geen try gemaakt kan worden en worden ze vol uit het veld getackeld. Maar helaas komen ze al snel terug en gaat het er hard aan toe.

Beide clubs doen niet voor elkaar onder en de strijd is hard. De vermoeidheid zie je verschijnen op alle koppies maar ze blijven doorgaan.

Na de halftime en peptalk van Michiel herpakken ze zich en weet REL/Tovaal nog een try te maken. In de laatste minuut word er toch nog 1 gescoord door Gouda.

Uiteindelijke stand is 31-22

Paar weekjes trainen, vakantie en voor sommige carnavallen!

12 maart vol nieuwe energie opnieuw het veld in tegen Tilburg!

Foto's Femke de Leeuw