Zaterdag 5 februari CL ZeBra Tovaal/REL CU 1 / Voorburgse RC CU 1

Geschreven door Bert Bartels

Afgelopen zaterdag 5 februari zijn onze mannen thuis bij ons in Etten-Leur de strijd aangegaan met de Voorburgse RC.

Een ploeg die in de vorige fase van onze mannen hebben gewonnen. De Spirit zat er bij ons in, toch zeker niet weer verliezen van die Voorburgers zeker !!

Op ons thuishonk, waar we even moesten checken of de hazen niet weer centimeters diepe kuilen hadden gegraven, zou het dan gaan gebeuren.

De wedstrijd ging meteen goed los. Een spannende wedstrijd is het geworden. Twee ploegen goed aan elkaar gewaagd.
Tovaal/Rel ging super goed van start. Met een klein dipje in de 2nd half wisten de mannen zich goed te herpakken.
Winst 47 – 24  een top prestatie!

Een mooie pot Rugby hebben we mogen zien. Helaas hebben we te maken gehad met een behoorlijke blessure na een faire tackle door een van onze mannen.

De speler van de Voorburgse moest het veld af met een gebroken sleutelbeen.

Volgende week staat de wedstrijd in Oisterwijk op de planning … beloofd weer een mooie wedstrijd te worden.

Foto's: Robbert van den Nobelen en Arno van der Made