ZATERDAG 29 JANUARI CL EZRC Oemoemenoe/Dordtsche RC CU 1 CL ZeBra Tovaal/REL CU 1

Geschreven door Bert Bartels

Het was weer de eerste wedstrijd van onze Cubs In Middelburg, na een kange periode van niet mogen spelen. Dit bij het altijd strijdbare Oemoemenoe.

Omdat het weer even geleden was dat ze het veld opmochten hadden ze er zin in! Het weer was prachtig, dus alle ingredienten voor een mooie pot rugby...

En een mooie pot werd het! Na 10 minuten stonden onze cubs direct voor met 5-0. Conversie werd helaas gemist door de harde wind die er stond.

De partij ging lang gelijk op, maar dan komt Oemoemenoe toch behoorlijk langszij. Toch herpakten de Cubs zich sterk in het verloop van de wedstrijd.

Het was een mooie, sterke en gelijkwaardige partij. Het was geweldig om te zien dat de motivatie van onze jongens positief zichtbaar was.

Eindstand 39-22