Benjamins - TBM Toernooi in Middelburg

Zaterdag 20 november. Wedstrijd bij Oemoemenoe in Middelburg. Om 9.30 uur verzameld met z'n allen. Eerste wedstrijd om 10:00 uur tegen Tovaal Goes. Benjamins gingen voortvarend van start en wonnen met 13-0. Opdracht die ze van teammanager Marius kregen bij aanvang van de 2e wedstrijd was minimaal 6 x passen in een rechte lijn naar achter. Dit werd een spannende wedstrijd tegen RCC Roosendaal. Teams waren aan elkaar gewaagd maar werd door Rel gewonnen met 3-1. Het overspelen en het samenspel groeit tussen de benjamins. De trainingen met de ruck’s beginnen vruchten af te werpen.

Passes, overspelen en individuele acties...we hebben ze allemaal gezien vanmorgen. De 3e wedstrijd tegen Oemoemenoe 2, een sterk en snel team. Ondanks de diverse pittige tackles en goed acties verloren met een eindstand van 7-6. De laatste wedstrijd was tegen Oemoemenoe 1. De benjamins herpakten zich ondanks dat de vermoeidheid zichtbaar werd en won deze wedstrijd met 14-0.

We hebben een goed team gezien wat groeit in samenspel. Trots op de kids!

De aanmoedigingsbeker ging deze keer naar Max en de beker voor Man of the Match was voor Ruben.
Marius heeft getrakteerd om de mannen te belonen vanwege hun opdracht minimaal 6 keer over te spelen. Mooie sportieve ochtend gehad in Middelburg!

Benjamins 20211122 1