Toernooien bij REL. Meld je team(s) z.s.m. aan!

Beste Rugby vrienden,

Hierbij informeren wij jullie over onze toernooidagen bij Rugbyclub Etten-Leur. De toernooidata zijn, allen onder voorbehoud van het verloop van de landelijke competitie.

Zoals de meeste clubs weten zijn de toernooidagen bij REL drukbezocht. Om elke club of cluster een kans te geven om aan onze toernooidagen deel te laten nemen, vragen wij de clubs (of cluster) met één team per categorie in te schrijven. Met deze regel geven wij als REL iedere club of cluster de gelegenheid om aan het toernooi deel te nemen. Eén week voor de toernooidagen zal er bekeken worden of de mogelijkheid er is om met een 2e team in een categorie in te schrijven.

Hieronder de toernooi data

6e Pre Seizoen toernooi
Wedstrijddatum: zaterdag 24 september 2022

12e Herfst toernooi
Wedstrijddatum: zaterdag 29 oktober 2022

13e Pré Paastoernooi
Wedstrijddatum: zaterdag 01 april 2023

2e End of Season 10’s toernooi
10x U14-teams
10x U16-teams
Wedstrijddatum: zaterdag 03 juni 2023

Details voor de REL toernooidagen:
- Prijzen voor de top drie.
- Inschrijfgeld TBM- toernooi dagen € 65,- per team.
- Inschrijfgeld CJ- toernooi € 100,- per team.
- Herinnering voor alle deelnemers van de TBM – teams
- Broodje knakworst voor TBM’s – teams deelnemers
- Broodje hamburger voor U14 & U16 – teams deelnemers

Op al de wedstrijddagen zal er voldoende eten (frites, snacks en broodjes) en drinken te verkrijgen zijn tegen normale betaling.

Wij vragen per ingeschreven team medewerking in de bezetting / inzet van een scheidsrechter. Zonder deze medewerking is een toernooi realiseren lastig en soms onmogelijk.

Zijn er nog vragen / opmerkingen of is er interesse is voor het inschrijven van een team, graag de aanmelding realiseren door een mail te sturen naar onderstaande contactpersoon.

Met sportieve groet,

Rugbyclub Etten-Leur.