Weer een top “Gouden event” No. 3; De 50ste verjaardag van REL!!

20210612 Goudevent 1De verjaardag van REL is op zaterdag 12-06 gevierd met alle leden. Ondanks de corona beperkingen is er voor de jeugd en de oudere + echte oude legendes een moment georganiseerd om samen op de club te zijn.

De jeugd heeft een fantastische ochtend gehad, die in het teken stond van gemixt spellen spelen. Onder de bezielende leiding van Tom Martens en zijn spelleiders, heeft de jeugd in 8 teams een parcours van 4 spellen afgelegd. Spellen waar met snelheid, op behendigheid en met het samenwerken punten te verdienen waren. Leuke enthousiaste koppies op het veld en op de spelen! Uiteindelijk was team 6 het team met de meeste punten. Deze winnaars kregen een mooi REL beach pakket bestaande uit een koeltas met frisbee, fleecehanddoek en waterflesje.
Ook de ouders waren weer welkom op het terras en op de geformeerde zitjes in het clubhuis. Fijn om zo weer iedereen op de club te zien!!!

In de middag waren de senioren welkom op zittend op het terras en in het clubhuis. De eerste aangemelde gasten melde zich netjes op tijd, schreven zich in en donken al snel een REL jubileum biertje!! Wil je weten hoe Ramses het bier heeft gemaakt ? Zie de uitleg van Ramses ons REL YouTube kanaal: LINK REL-YouTube REL-Bier

Ook onze vrienden van de Leurse Leut kwamen een cadeautje brengen. Ja, ja, als je Abraham gezien hebt dan ben je dus 50 jaar of ouder en behoor je tot de "wijze" mensen….. Althans… Hiervan komt ook de uitdrukking: Hij weet waar Abraham de mosterd haalt. Wat zoveel betekend als; hij weet hoe de zaken in elkaar steken.
Dank namens de REL en de mosterd met de 500 bitterballen gaan zeker smaken!

Het was een leuke gezellige dag!
Foto’s van deze leuke dag zijn hier te bekijken.

Het was weer leuk jullie te zien en hopelijk tot snel bij de REL!!

Met sportieve groet,
Namens jubileum commissie van rugbyclub Eten-Leur