2e Gouden REL Event in verkoop!

2eEventSinds 26-02-2021 is het REL Gouden Event no 2 kenbaar gemaakt aan onze leden via de convocatie. Inmiddels zijn er in één week 30 bier pakketten met REL glazen verkocht! Top!

Hierbij voor jullie allemaal een reminder:

De jubileumcommissie bied jullie het REL jubileum bierpakket aan. Het bierpakket bestaat uit:

- 6 Rames speciaal bieren
- 1 bierglas met REL Jubileum logo

Kosten € 25,- / pakket.

Het bierpakket is te bestellen tot 13-03-2021. Bestellen via mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De bedoeling was om het 2e Gouden REL moment gezamenlijk een biertje te drinken onder het genot van een rugby wedstrijd bij REL in het clubhuis. Daar snakken we allemaal naar. Maar….zoals het er nu naar uitziet zal door de Corona maatregelen gezamenlijk in het clubhuis niet doorgaan, maar zal het een gezamenlijk online event gaan worden.

Meer informatie volgt.

Hopelijk tot snel bij REL!

Namens de Jubileumcommissie