Convocatie 2024-42

Onderstaand de convocatie 2024-41  In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Deze convocatie is ook online te lezen.

(Bekijk je deze convocatie op de website en op je telefoon draai dan de telefoon een kwartslag.)

Wedstrijdsecretaris

Wat gaat de tijd snel! De CJCs hebben het eerste deel van hun competitie gespeeld. Op basis van de uitslagen zal in de 2e fase bepaald worden in welke poule zij terecht zullen komen. De komende drie weekenden is het betrekkelijk rustig op de rugbyvelden voor de CJCs, want het is herfstvakantie. Op 8 november start de 2e fase. De TBMs hebben de 26e een leuk toernooi bij BRC in Breda. Voor de Heren is de volgende wedstrijd op 3 november.
Maarrrrr a.s. zaterdag kunnen we nog wel genieten van een drietal wedstrijden van ons Colts team en twee Engelse teams, Preston Grasshoppers en Embley School.

Vorst op komst, aflasten of toch spelen
We gaan ook langzaamaan weer richting de winter. En dat betekent wellicht aflasten van wedstrijden, omdat het veld niet bespeelbaar is. In het geval een veld niet bespeelbaar is, wordt er gekeken of evt. het veld van een eventuele clusterpartner wel bespeelbaar is. Als dat niet het geval is, wordt er gekeken of er een veld binnen 25 km beschikbaar is en als dat niet het geval is, dan wordt er gekeken of het veld van de tegenpartij bespeelbaar is. Als er een geschikt veld is, dan dient de wedstrijd gespeeld te worden.. Natuurlijk houden wij al ruim van te voren het weer in de gaten en is er meestal al ruim voordien contact met de collega clubs. Maar hou er dus rekning mee, dat er (verder) gereisd moet worden
En wordt er een wedstrijd afgelast, dan wordt de wedstrijd doorgeschoven naar een inhaaldag.

Hulp voor bezetting bar/horeca zondagen.
Vind jij het leuk om als barman of barvrouw in de horeca te werken?
Wil jij REL helpen de barbezetting op de zondagen samen met good old Piet van Oers te bemannen?
Dan zoeken wij jou om samen met de betrokkenen op de wedstrijddagen een goede bezetting te realiseren.
Geef je interesse of ideeën om de bar bezetting goed te realiseren op bij Willem vd Wall: 06-20602105 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Rabobank Clubkas
Afgelopen week heeft de Rabobank ons een cheque verzilverd van de Rabobank Clubkas actie.
We hebben met deze actie € 459,53 mogen ontvangen!!
Namens REL aan jullie leden en vrienden van REL, dank voor jullie stem en inzet!

Save the date: REL Kerst diner d.d. 14-12
Ben jij 18 jaar of ouder? Zet deze datum in je agenda en ben erbij.
We nodigen leden, vrijwilligers en vrienden van REL graag uit voor deze jaarlijkse activiteit.
Officiële uitnodiging met de details volgen z.s.m.

Update: Grote clubactie
De Grote Clubactie loopt nu 6 weken en we hebben ons doel (€ 2.500,-) inmiddels voor de driekwart gehaald.
Wie helpt ons mee naar ons doel? Daar hebben we jullie hulp voor nodig!
Hieronder de link naar de digitale omgeving om een lot van Rugbyclub Etten-Leur te kopen.
Zie link: Grote clubactie Rugbyclub Etten-Leur
Delen is lief!!

Reminder: Hulp voor REL TBM Herfsttoernooi d.d. 09-11
Heb jij tijd en ben jij genegen om de REL jeugd een leuk en goed georganiseerd toernooi aan te bieden?
Ben jij inzetbaar op 09-11 voor de bar, horeca of het wedstrijdtechnische deel?
Geef je beschikbaarheid op bij jouw teammanager of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Heb jij nog vragen of ideeën voor deze toernooidag, dan kan je deze natuurlijk ook stellen!

Reminder: Mossel/Pannenkoek middag – avond d.d. 02-11
Schrijf je in voor de jaarlijkse jeugd- en senioren activiteit met eten en rugby kijken. Rugby op de TV’s in clubhuis met de autum rugby wedstrijden Engeland-vs-New Zeeland en Schotland-vs-Fiji.
Altijd leuk met je team, partner en trainingsmaatjes!
Dus schrijf je in door een mail te sturen vóór 25-10-24 naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

2024-41_PannekoekMossel.jpg

Preston Grasshoppers en Embley School deze zaterdag bij REL

A.s. zaterdag heeft REL twee Engelse rugby teams op bezoek. Zij zullen als volgt spelen tegen het Colts clusterteam CL RCT/REL CO 1

K.O. :12.30 uur.
Embley school vs. CL RCT/REL CO 1

K.O.: 13.15 uur.
Preston Grasshoppers vs Embley School

K.O.: 14.00 uur.
CL RCT/REL CO 1 vs. Preston grasshoppers

Na de wedstrijden lekker douchen

15.15 uur man of the match viering

gevolgd door een versbereide pastamaaltijd met alle spelers, staf en supporters.

Komende 2 weken TBM+CJC+Heren

Zaterdag 19 oktober 2024
Turven, Benjamins, Mini's, Cubs en Junioren: vrij
Colts: wedstrijden tegen Preston Grasshoppers en Embley School @ REL / KO 12:30 uur

Zondag 20 oktober 2024
Heren: vrij

Zaterdag 26 oktober 2024
TBM: BRC Brakkentoernooi
CJC: vrij

Zondag 27 oktober
Heren: vrij

Inhaaldagen CJC
2024: 21-12,
2025: 15-2, 22-2, 15-3

Inhaaldagen Heren
2024: 8-12
2025: 16-2, 2-3, 30-3

In het rood zijn thuiswedstrijden bij REL. Wedstrijden in het groen zijn thuiswedstrijden bij de clusterpartner. Inhaaldagen zijn reserve speeldagen, als een eerdere wedstrijd niet gespeeld kon worden. Deze dagen dienen spelers ook in hun agenda vrij te houden en op deze dagen mogen geen andere rugby activiteiten georganiseerd worden.

REL Agenda

- 2 november: Mossel & Pannekoeken avond