Convocatie 2024-40

Onderstaand de convocatie 2024-40  In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Deze convocatie is ook online te lezen.

Peter Mul / Wedstrijdsecretaris REL

Deze zaterdag Super Saturday

A.s. zaterdag is het Super Saturday!! Alle jeugd “bovenbouw” teams (Cubs/U14, Junioren/U16 en Colts/U18) spelen thuis in Etten-Leur. De Cubs wedstrijd start om 11:00uur en zij spelen tegen Maastrichtse RC. Om 12:00uur spelen de Junioren ook tegen de Maastrichtse RC en om 13:15uur de Colts tegen Rijnmond Warriors.

2024-40GroteClub01.jpg

Deze zondag spelen de Heren thuis

A.s. zondag spelen de heren ook een thuiswedstrijd tegen de koploper in de competitie. Zoals de uitslagen in de competitie laat zien zal het een spannende wedstrijd worden.
Dus, je hoeft je niet te vervelen dit weekend bij REL. Kom op zaterdag de CJC - jeugd aanmoedigen en op zondag de heren senioren!! De spelers hebben jullie support nodig!!

Jumbo nieuws!

Er is een fotograaf gevonden die van ons foto's komt maken.
Op dinsdag 15 en 29 oktober komt hij van 18:30-21:30 naar rel om de plaatjes te schieten.
Wil je hierbij zijn teken dan, indien dit nog niet is gebeurt, het formulier en stuur het retour naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Let op: er zijn geen andere datums dat de fotograaf komt. Een zelf ingezonden foto komt niet in het boek.
Wil je niet in het boek, laat het dan ook even aan ons weten!
In de apps van de verschillende jeugdteams zullen we laten weten hoe we dit willen gaan organiseren.

Save the date 2-11: Mossel/Pannenkoek middag - avond

Zoals vorige week al aangegeven, hierbij de datum van de jaarlijkse jeugd- en senioren activiteit met eten en rugby kijken. Rugby op de TV’s in clubhuis met de autum rugby wedstrijden Engeland-vs-New Zeeland en Schotland-vs-Fiji.
Dus schrijf in jullie agenda’s en ben er bij met je team, partner, vader, moeder en maatjes!

Grote clubactie update

De Grote Clubactie loopt nu 2 weken en we hebben ons doel (€ 2.500,-) inmiddels voor de helft gehaald.
We hopen dat jullie als relatie en vrienden van REL loten van de Grote Clubactie gaan aanschaffen en mogelijk met een aantal een super lot.
Dit is de link naar de digitale omgeving om een lot van Rugbyclub Etten-Leur te kopen: https://lot.clubactie.nl/lot/rugbyclub-etten-leur/270544

Planning TBM

2024-40TBM01.jpg

Wedstrijden Cubs, Junioren en Colts

2024-40CJC01.jpg

Wedstrijden Heren

2024-40Heren01.jpg

In de 1e kolom staat de wedstrijddatum. In de 2e kolom staat het Competitienummer in de desbetreffende fase. In de volgende kolom(men) staat de naam van het team waartegen gespeeld gaat worden en wat de Kick-Off tijd is. In het rood zijn thuiswedstrijden bij REL. Wedstrijden in het groen zijn thuiswedstrijden bij de clusterpartner. Inhaaldagen zijn reserve speeldagen, als een eerdere wedstrijd niet gespeeld kon worden. Deze dagen dienen spelers ook in hun agenda vrij te houden en op deze dagen mogen geen andere rugby activiteiten georganiseerd worden.

2024
- 5 oktober: Super Saturday, Cubs, Junioren en Colts spelen hun wedstrijden bij REL
- 2 november: Mossel & Pannekoeken avond
- 9 november: TBM Herfsttoernooi @ REL