Convocatie 2024-39

Onderstaand de convocatie 2024-39  In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Deze convocatie is ook online te lezen.

REL in de media / Foto's op onze website

Deze week staat er weer een leuk artikel over REL in de Bode.

Op onze website staan de foto's van de Kick off seizoen 2024-2025 en de Wedstrijd 15-9-2024 / RC Etten-Leur 1 vs. Rotterdamse Studenten RC 2

5 oktober Super Saturday

Op 5 oktober spelen zowel de Cubs, Junioren als de Colts hun wedstrijden bij REL. Dat wordt dus weer heerlijk genieten van mooie wedstrijden! Kom kijken en onze spelers aanmoedigen!

Belangrijk Jumbo nieuws!

Inmiddels is het 1e overleg geweest met de 'spaarplaatjescommissie'
Is de fotograaf vastgelegd én zijn de 1e formulieren ondertekend binnen gekomen. Super fijn!

In tegenstelling tot het bericht in de vorige convocatie is het de bedoeling dat iedereen die op de foto gaat het formulier moet ondertekenen...
Dus ook de volwassenen!

Ik zie daarom het ondertekende formulier graag tegemoet via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Het liefst willen we voor 5 oktober alles binnen hebben.

In de volgende convocatie kunnen we meer laten weten over de fotograaf.
Er worden in ieder geval 2 sessies gepland op onze club avonden (dinsdag)
Let op! Op een andere datum dan die we nog doorgeven is het niet mogelijk op de foto te gaan.

Save the date 02-11: Mossel/Pannenkoek middag - avond

Hierbij de datum van de jaarlijkse jeugd- en senioren activiteit met eten en rugby kijken. Na de autum rugby wedstrijden Engeland-vs-New Zeeland en Schotland-vs-Fiji.
Dus schrijf in jullie agenda’s en ben er bij met je team, partner, vader, moeder en maatjes!

De grote club actie is in volle gang!

Alle boekjes zijn uitgedeeld aan de jeugdspelers om loten te verkopen voor onze club.
Er kunnen mooie prijzen verdiend worden en onze 3 top verkopers worden extra in het zonnetje gezet met een mooie prijs.
Ook online kunnen er lootjes worden gekocht en aan de bar in het clubhuis kun je een superlot kopen.
Help je mee?

Planning TBM

2024-39TBM01.jpg

Wedstrijden Cubs, Junioren en Colts

2024-39CJC01.jpg

Wedstrijden Heren

2024-39SEN01.jpg

In de 1e kolom staat de wedstrijddatum. In de 2e kolom staat het Competitienummer in de desbetreffende fase. In de volgende kolom(men) staat de naam van het team waartegen gespeeld gaat worden en wat de Kick-Off tijd is. In het rood zijn thuiswedstrijden bij REL. Wedstrijden in het groen zijn thuiswedstrijden bij de clusterpartner. Inhaaldagen zijn reserve speeldagen, als een eerdere wedstrijd niet gespeeld kon worden. Deze dagen dienen spelers ook in hun agenda vrij te houden en op deze dagen mogen geen andere rugby activiteiten georganiseerd worden.

- 1-10: CJC - Ouders info avond vanaf 18:45 uur
- 1 oktober: Ouwelullenavond
- 5 oktober: Super Saturday, Cubs, Junioren en Colts spelen hun wedstrijden bij REL
- 2 november: Mossel & Pannekoeken avond