Convocatie 2024-38

Onderstaand de convocatie 2024-38  Deze week een dagje later, want uw wedstrijdsecretaris is afgelopen woensdag onder het mes geweest.
In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Afgelopen weekend startte de competitie voor de CJC-jeugd en de Senioren. Onze Cubs en Colts konden geen vuist maken tegen het team uit Goes en Nijmegen. Daarenegen hadden de Junioren een mooie overwinning tegen het Junioren team uit Aachen. De heren speelden hun eerste competitie wedstrijd tegen Rotterdamse Studenten RC 2. Vooraf was het inschatten van het rugby niveau van een gepromoveerd team lastig, maar met vertrouwen van de gewonnen wedstrijd tegen Tovaal werd hier niet te lang bij stil gestaan. De heren van REL hadden niet heel veel tegenstand van de studenten. Met mooi en snel rugbyspel werden de Rotterdammers met 73 – 0 naar huis gestuurd.

Vrijwilligers gezocht!
In verband met de groei in de jongste jeugd zijn we op zoek naar extra vrijwilligers. Vrijwilligers die een actieve rol op zich willen nemen als trainer, assistent trainer en/of begeleiding op de wedstrijddagen bij de GTBM jeugd groepen.
Denk jij nu enthousiast: “Ja, lijkt mij wel wat en ik wil daar mijn vrije tijd insteken! Maar… rugby, dat spelletje ken ik niet…”. Schroom niet, meld je bij je teammanager en we gaan graag samen in gesprek. In het gesprek kunnen we elkaar verwachtingen en mogelijkheden bespreken.

Hallo Jumbo!

Voor wie bij de Jumbo de boodschappen haalt, weet dat er al verschillende acties met het sparen van plaatjes is geweest.
Denk aan de voetbalclubs uit Etten-Leur en de historie boeken.

Nu is het de beurt aan de kleinere clubs uit deze plaats en daar doet REL uiteraard aan mee!
Vanuit Jumbo is de nodige informatie vandaag binnengekomen.
De spaaractie gaat op 1-1-2025 van start en daarvoor willen we graag een mooi compleet boek met álle leden van REL op de foto.
Jeugd, senioren, trainers, teammanagers en onze achterban.
Wil je niet dat je zoon/dochter in dit boek komt met een foto kun je het aangeven bij Femke.
In de bijlage zit een brief vanuit Jumbo met informatie hierover én, heel belangrijk, het formulier om in te vullen/ ondertekenen en ZSM retour naar Femke te sturen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Let op: ben je gescheiden, dan is het de bedoeling dat er door beide ouders getekend word.

Meer informatie over wanneer de fotograaf bij REl komt volgt snel!

De grote club actie is begonnen!!

Afgelopen dinsdag zijn alle boekjes uitgedeeld aan de jeugdspelers om loten te verkopen voor onze club.
Er kunnen mooie prijzen verdiend worden en onze 3 top verkopers worden extra in het zonnetje gezet met een mooie prijs.
As zaterdag start de actie!
Ook online kunnen er lootjes worden gekocht en aan de bar in het clubhuis kun je een superlot kopen.
Help je mee?

Planning TBM

2024-38TBM.jpg

Wedstrijden CJC en Heren

202437CJCSEN2.jpg

Wedstrijden in het rood zijn thuiswedstrijden bij REL. Wedstrijden in het groen zijn thuiswedstrijden bij de clusterpartner. Inhaaldagen zijn reserve speeldagen, als een eerdere wedstrijd niet gespeeld kon worden. Deze dagen dienen spelers ook in hun agenda vrij te houden en op deze dagen mogen geen andere rugby activiteiten georganiseerd worden.

- 1-10: CJC - Ouders info avond vanaf 18:45 uur