Convocatie 2024-37

Onderstaand de convocatie 2024-37  In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Wedstrijdsecretaris

Dit weekend gaat dan eindelijk weer het rugbyseizoen van start. De Cubs, Junioren, Colts en Senioren zullen hun eerste wedstrijden gaan spelen. Zie hieronder voor de wedstrijden en KO tijden. De CJC spelen dit seizoen in clusterverband. Dat wil zeggen, dat ze samen spelen met hun categoriegenoten van een andere club. Dat betekent aan elkaar wennen, elkaar weten te vinden op het veld, maar zeker ook buiten het veld. Samen een team maken, samen zorgen, dat die bal over de try-line komt, samen overwinningen vieren, samen het verlies nemen en hiervan leren om de volgende keer weer te streven naar de overwinning. Dit vergt van de spelers veel, maar ook van de trainers, coaches en teammanagers. M.a.w. Rugby, dat doe je samen!

Bij REL heerst er een gemoedelijke cultuur, een club waar iedereen zich thuis kan voelen. Als wedstrijdsecretaris wil ik iedereen een mooi seizoen toewensen!

Speelduur wedstrijden
Cubs: 2 x 25 minuten
Junioren: 2 x 30 minuten
Colts: 2 x 35 minuten
Senioren: 2 x 40 minuten
Alle categorien: halft-time 5 minuten

App-groepen / wie doet wat
Hou ook je app groep in de gaten. Hierin wordt door de teammanager de laatste info gedeeld. De teammanager is het centrale aanspreekpunt v.w.b. alle zaken buiten het veld. De trainers/coaches zijn de aanspreekpunten voor alle zaken op het veld. De coach tijdens de wedstrijden hoeft niet perse de trainer te zijn. Trainers, coaches en teammanagers hebben geregeld contact met elkaar. Ook is er geregeld een overleg tussen teammanagers, waarbij diverse zaken club-breed besproken worden.

Afgelopen zaterdag opende we het seizoen ’24 – ’25 met de Kick-Off seizoen. De TBM hebben een leuke training met RCC bij REL gehad met aan het einde van de ochtend een lekkere hotdog met ranja voor alle kids. De Cubs, Junioren en Colts speelden oefenwedstrijden met wisselende resultaten. Na de wedstrijden werden de kolen aangestoken en werd de goed verzorgde BBQ met een kleine 70 deelnemers smakelijk genuttigd.
We willen via deze weg de vrijwilligers die deze dag mogelijk hebben gemaakt bedanken.

Vrijwilligers gezocht!
In verband met de groei in de jongste jeugd zijn we op zoek naar extra vrijwilligers. Vrijwilligers die een actieve rol op zich willen nemen als trainer, assistent trainer en/of begeleiding op de wedstrijddagen bij de GTBM jeugd groepen.
Denk jij nu enthousiast: “Ja, lijkt mij wel wat en ik wil daar mijn vrijetijd insteken! Maar… rugby, dat spelletje ken ik niet…”. Schroom niet, meld je bij je teammanager en we gaan graag samen in gesprek. In het gesprek kunnen we elkaar verwachtingen en mogelijkheden bespreken.

A.s. zondag 1e competitie wedstrijd bij REL.
Afgelopen zondag hebben de heren hun oefenwedstrijd tegen Tovaal gewonnen. Een fijn resultaat om a.s. zondag de eerste competitie wedstrijd thuis te spelen. De heren spelen tegen het 2e team van de Rotterdamse Studenten Rugby Club. Zij zijn vorig seizoen gepromoveerd uit de 3e klasse naar onze 2e klasse Zuid.
Kom zondag de heren aanmoedigen bij REL en na de wedstrijd een drankje doen!

Doe mee aan de Rabo Sportactie

Met sport win je vrienden. En misschien ooit wel goud. Daarom draagt de Rabo Sportactie € 125 bij aan de sportcontributie van jongeren van 10 tot en met 20 jaar. Een eenmalige bijdrage voor jongeren die sporten bij een sportclub of -vereniging die via een sportbond is aangesloten bij NOC*NSF. Bekijk of je in aanmerking komt voor de Rabo Sportactie. Start daarna je aanvraag in de Rabo App of via Rabo Online Bankieren onder “Producten” > Rabo Sportactie
Kijk verder op: https://www.rabobank.nl/particulieren/sportactie

De grote club actie komt er weer aan!!

Ja ja!
Het is weer bijna zover....
Volgende week zaterdag 21 september start de grote clubactie weer!
De boekjes zijn binnen, de stickers geplakt en ook de medailles liggen klaar.
Wie o wie gaat er voor REL de meeste loten verkopen?

Voor de 3 topverkopers liggen er mooie prijzen te wachten!

De boekjes worden aankomende dinsdag uitgedeeld aan de teammanagers van de verschillende categorieën.
Heb je er geen ontvangen?
Zorg dan samen met je teammanager ervoor dat je er 1 ontvangt zodat je gelijk van start kunt als de verkoop begint.

Op de bar in het clubhuis komen superloten te liggen.
Ben je lid van REL en draag je de club een warm hart toe, koop dan een superlot en win mogelijk een mooie prijs!

Planning TBM

202437TBM2.jpg

Wedstrijden CJC en Heren

202437CJCSEN2.jpg

Wedstrijden in het rood zijn thuiswedstrijden bij REL. Wedstrijden in het groen zijn thuiswedstrijden bij de clusterpartner. Inhaaldagen zijn reserve speeldagen, als een eerdere wedstrijd niet gespeeld kon worden. Deze dagen dienen spelers ook in hun agenda vrij te houden en op deze dagen mogen geen andere rugby activiteiten georganiseerd worden.

- 14-09: Start CJC - competitie
- 15-09: Start Senioren – competitie (thuis tegen RSRC 2)
- 17-09: TBM - Ouders info avond vanaf 18:45 uur
- 24-09: CJC - Ouders info avond vanaf 18:45 uur