Convocatie 2024-34

Onderstaand de convocatie 2024-33.  In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Zo, de vakantie zit er nu echt weer op (een uitzondering daar gelaten) en de kids zijn weer naar school!
Deze week zijn ook de jongste jeugd categorieën weer gestart met trainen en hebben zij afgelopen dinsdag een lekkere regenbui ;) op het trainingsveld ondervonden. Leuk om iedereen weer enthousiast in het clubhuis en op de velden te zien!
Ook zijn de eerste gezamenlijke clusters trainingen afgerond. Naar horen zeggen waren deze trainingen aftastend, intensief en als prettig ervaren. Laten we zeggen, “Een goede start is het halve werk!”.

Jeugd “Open training” d.d. 31-08.
Op zaterdag 31-08 is er een “Open training” voor de TBM categorie. Een training activiteit om de jeugd aan de rugbysport te laten snuffelen. Alle basisscholen waar wij een rugbyclinics hebben gegeven zijn geïnformeerd en in de Etten-Leurse bode heeft deze week een aankondiging gestaan.
In de bijlage de flyer die via de sociale media is kenbaar gemaakt die jullie natuurlijk ook in jullie vrienden kring, op de scholen en in de klassen-apps kunnen delen.
Laten we hopen op veel nieuwe geïntegreerde in de rugby sport en laten we hen welkom heten!

Opening Seizoen ’24-’25 dd07-09-2024.
Zoals eerder gemeld willen we graag het seizoen ’24 – ’25 samen openen.
Het programma voor deze middag:
- TBM – programma: 11:00 – 14:00uur
- Junioren – oefenwedstrijden tegen RC Delft: KO 13:00uur
- BBQ + borrelen: 14:30 – 22:30uur
Voor de deelname aan de BBQ zijn kosten verbonden:
- Jeugd t/m mini (< 12 jaar) = € 7,50 /pp
- Jeugd cub t/m colt (> 12 jaar t/m <18 jaar) = € 10,- /pp
- Senioren (> 18 jaar) = € 12,50 /pp
Graag duidelijk naam, mobiel nummer en aantal doorgeven. De betaling zal in de week voorafgaand aan activiteit via een tikkie worden verzonden.
We hopen jullie allen als jeugdspelers met ouders, senioren met partners en sponsoren + vrienden van REL te kunnen begroeten.

Programma voor de komende periode:
Zaterdag 24-08:
- Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: VRIJ
- Cubs/U14 + Junioren/U16 + Colts/U18: VRIJ
Zondag 25-08:
- Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: deelname Obstacle Run Etten-Leur
- Heren Oefenwedstrijd bij RE: tegen The Elephands; KO 15:30uur
Zaterdag 31-08:
- Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: trainen bij REL met “Vriendjes dag” / “Opentraining”
- Cubs/U14: VRIJ
- Junioren/U16: Gezamenlijk trainen Oysters bij Oysters; Start 10:30uur
- Colts/U18: Oefenwedstrijd tegen The Dukes te Den Bosch; KO 18:00uur