Convocatie 2024-33

Onderstaand de convocatie 2024-33.  In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

De vakantie zit er voor veel van ons al weer op en de scholen gaan alweer bijna beginnen. Ook het nieuwe rugby seizoen ’24-’25 staat voor de deur en zal snel starten. Hierbij sturen wij jullie de eerste convocatie van het seizoen om jullie te informeren over onderstaande onderwerpen en de eerst volgende activiteiten die op de planning staan.

Trainingen jeugd en senioren.
Deze komende week zullen de eerste trainingen van de jeugd weer starten. Voor de TBM- en Cubs categorie starten de trainingen om 18:30 uur. De Junioren en Colts starten met de gezamenlijke training om 19:00uur.
Voor de CJC-jeugd zijn er ook geplande clustertrainingen bij REL en bij onze cluster partners. De informatie over deze gezamenlijke trainingen volgen via de teammanagers in de app groepen.
Afgelopen dinsdag 13-08 zijn de senioren gestart met een mooie opkomst en hebben een fijne training ondergaan. Vele hebben lekker genoten van de vakantie en zagen af met de eerste fysieke inspanning bij REL.

Competitie wedstrijden jeugd en senioren
Het rugby seizoen ’24 – ‘25 start met de eerste competitiewedstrijden in het weekend van 14 en 15 september. Zowel de jeugd als de senioren zullen dan klaar moeten zijn voor hun wedstrijden.
Tegen welke teams we gaan spelen staat reeds vast, maar of er gestart word met een uit- of thuiswedstrijd is nog niet bekend. Dus…houd rekening met een 1e uit- wedstrijd, dan valt het altijd mee.

De CJC-jeugd categorieën spelen ook komend seizoen in zo genaamde cluster teams, omdat wij te weinig CJC-spelers hebben om een volledig team te vormen. De categorie Cubs/U14 spelen net als afgelopen seizoen weer samen met de Bredase RC. De junioren/U16 categorie gaan samen met de Oysters de competitie spelen en de Colts/U18 spelen samen met RC Tilburg.
Alle teams hebben nagenoeg afspraken gemaakt om samen te trainen en voor de competitie start nog één of meer oefenwedstrijden te spelen.

Opening Seizoen ’24-’25 d.d. 07-09-2024
Zoals in de laatste convocatie kenbaar gemaakt, willen we graag het seizoen ’24 – ’25 samen openen. Het definitieve programma is nog niet bekend, maar we willen er een leuke club activiteit van maken voor alle categorieën. Houd rekening met het voorlopige programma:
- TBM – programma: n.t.b.
- CJ – oefenwedstrijden: n.t.b.
- BBQ + borrelen: 14:30 – 22:30uur
Noot: Oefenwedstrijd(en) zijn nog niet definitief, waardoor een aansluitend programma (nog) niet te plannen is. We gaan ervanuit dat we de komende week het definitieve programma kenbaar kunnen maken.
We hopen jullie allen als jeugdspelers met ouders, senioren met partners en sponsoren + vrienden van REL te kunnen begroeten.

Programma voor de komende periode
Zaterdag + zondag 17 + 18-08: Géén activiteiten.
Zaterdag 24-08:
- Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: n.t.b. / trainen
- Cubs/U14 + Junioren/U16 + Colts/U18: VRIJ
Zondag 25-08:
- Heren Oefenwedstrijd bij REL: tegen The Elephands; KO 14:30 uur
Zaterdag 31-08:
- Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: trainen bij REL met “Vriendjes dag” / “Open training”
- Cubs/U14: VRIJ
- Junioren/U16: Gezamenlijk trainen Oysters bij Oysters; Start 10:30 uur
- Colts/U18: Oefenwedstrijd tegen The Dukes te Den Bosch; KO 18:00 uur

Tot snel bij REL!!

- 25-08: Heren Oefenwedstrijd tegen The Elephands bij REL; KO 14:30 uur