Convocatie 2024-22

Onderstaand de convocatie 2024-22

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Afgelopen weekend heeft de jeugd en begeleiding van REL hun trip gehad. Op de kampeerboerderij de Runsvoort in Helvoirt in de bossen is er overnacht en dit was de basis waar vanaf de activiteiten startten. In een korte samenvatting: De jeugdtrip 2024 was fantastisch! Ondanks dat het weer niet echt meehielp heeft iedereen een ontzettend leuk, vermoeiend maar erg gezellig weekend samen gehad. Er is veel gelachen en goed samengewerkt. Wat mooi was om te melden, is dat klein en groot goed samengaat, elkaar opzoekt, helpt en lol heeft! Er zijn weer mooie herinneringen gemaakt! Voor de foto's van de jeugdtrip, klik hier.
Via deze weg willen we alle vrijwilligers en sponsoren die de jeugdtrip mogelijk hebben gemaakt danken voor hun inzet en giften.

Zomer rugby bij REL op de club dinsdag avonden.
De senioren competitie en activiteiten van seizoen ’23-’24 zijn ten einde, maar de dinsdagen blijven de REL - club avonden. Tijdens deze avonden blijven we actief op de club met het wel bekende “Zomer rugby”. Zomer rugby is eigenlijk het Touch rugby waarbij de senioren en oudere jeugd aan kunnen sluiten. Een leuke vorm van rugby om fit te blijven voor de komende zomer en om iedere dinsdag weer lekker bij te kletsen met je maatjes.
Als ouders interesse hebben om aan te sluiten, is dat natuurlijk ook mogelijk!

EHBO voor Rugby bij REL op zaterdag 22-06.
Vanuit Rugby NL wordt onder andere gestuurd op de veiligheid van de spelers. Vanuit deze gedachte biedt Rugby NL onder andere de cursus “EHBO voor Rugby” aan. Deze cursus word voorgeschreven voor een teammanager, trainer, coach en betrokkenen, die iets voor een team willen doen.
Uiteindelijk hebben we 14 deelnemers voor deze cursus, wat we als REL super vinden. Dit geeft aan dat we het beste willen met onze spelers en we ons betrokken voelen bij de club een team van REL.

REMINDER: Hulp gezocht voor 10-a-side toernooi Cubs en Junioren bij REL op zaterdag 08-06.
Om deze toernooidag mogelijk te maken zoeken we nog vrijwilligers voor de horeca en wedstrijdleiding.
Wedstrijden zullen van 10:00 tot ca. 15:00 uur zijn.
Wil jij komen helpen, geef je z.s.m. op bij je teammanager of bij Wanne Wevers (06-55892747).
Namens de jeugd van REL, alvast bedankt!

Grab your bidon ..... nu ze er nog zijn

Met de jeugd trip hadden we als item een hele toffe waterfles die alle tripgangers hebben gekregen.

Was jij niet mee maar wil je tóch zo'n mooie fles?
Dat kan zeker!
Bij de jeugdcommissie is deze af te halen voor het bedrag van €7,50
(Niet afrekenen aan de bar maar bij ons)
Op=op

RELBidin.jpg

REL seizoenafsluitingsfeest

Op 29 juni om 15.00 uur is het zo ver: het eindfeest van REL. Alle jeugdspelers van REL en hun gezinsleden zijn uitgenodigd om samen een geslaagd Rugby seizoen te komen vieren. We gaan er een mooie middag van maken met muziek, spellen en BBQ. Laat via het aanmeldformulier ( https://forms.gle/GLzNmZigbacTdeiXA ) weten of je kunt komen. De kosten zijn 7,50 euro per persoon.

Eindeseizoensafsluitingsfeest.jpg

1-6-2024: Turven en Benjamins, Beachtoernooi In Hoek van Holland