Convocatie 2024-21

Onderstaand de convocatie 2024-21

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Peter Mul / Wedstrijdsecretaris REL

Bestuur

Afgelopen zaterdag heeft de TBM- jeugd een training bij REL georganiseerd waar RC Dort en RC Tilburg bij zijn aangesloten. Leuk om te melden is dat er 4 nieuwe kids uit Etten-Leur waren, die vanuit de sportdagen op de basisscholen voor het eerst bij REL waren! Door het Pinksterweekend waren er een aantal afmeldingen maar dat mocht de pret niet drukken. Na de training is er nog gezamenlijk een broodje hotdog en ranja genuttigd.
Laten we de nieuwe leden en hun ouders met open armen ontvangen zodat zij zich welkom voelen en we volgend seizoen nog meer jeugd hebben! Want, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!

Zaterdag hebben de Cubs ook hun finale NK 7-ens gespeeld in Almere waar 16 teams aan deelnamen. De Cubs hebben de poule en finale wedstrijden overtuigend gewonnen en kunnen zich kampioen noemen!! Gefeliciteerd Cubs, teambegeleiding en trainers!

Sport Event op de markt Etten-Leur 25-05.
As zaterdag is het Sport-Event Etten-Leur bij de Moeierboom op de Markt. Jammer genoeg hadden wij niet voldoende vrijwilligers die inzetbaar waren deze dag en hebben we onze deelname afgezegd. Het was een mooie kans geweest om onze club en de Rugbysport te “verkopen” aan de voorbijgangers. We hopen er bij een volgende editie wel bij te kunnen zijn!
Dank voor degene die zich wel als vrijwilliger beschikbaar hebben gesteld!

Aanstaand weekend is het Jeugdtrip.
De gehele jeugd van REL gaat a.s. weekend op trip. Dit houdt in lol hebben met elkaar en zoals velen van de REL-leden weten en hebben ervaren, zal er ook worden afgezien. Afzien kan zijn door slecht slapen, veel activiteiten en spelletjes of het weer… Want, wat is er nou niet leuker aan afzien en er jaren later nog steeds over vertellen hoe leuk deze trip was!
Dank aan de vrijwilligers van de organisatie, die er veel tijd in gestoken en veel plezier met z’n allen!

Hulp gezocht voor het 10-a-side toernooi Cubs en Junioren bij REL op zaterdag 08-06.
Als afsluiting van het seizoen organiseren we nu voor de 3e keer een 10-a-side toernooi. Voor deze dag zoeken we nog vrijwilligers voor de horeca en wedstrijdleiding om de jeugd een leuke dag te geven. Wedstrijden zullen van 10:00 tot ca. 15:00uur zijn.
Wil jij komen helpen, geef je z.s.m. op bij je teammanager of bij Wanne Wevers (06-55892747).
Namens de jeugd van REL, alvast bedankt!

Cubs kampioen 7s!

Afgelopen 11 mei heeft het cluster team van de Cubs de voorrondes gespeeld van het NK 7's in Maastricht. Daar hebben ze een aantal mooie wedstrijden gewonnen en zich gekwalificeerd voor de finales op 18 mei in Almere.
Afgelopen zaterdag hebben de mannen daar een prachtig toernooi gespeeld in een heerlijk warm zonnetje. Voor de mannen was dit zonnetje wat aan de hete kant, want een 7's wedstrijd speel je maar 2x 7 minuten en maar met 7 spelers ipv 15. Dit vergt heel wat energie en conditie, vooral als het dan ook nog eens heel warm is.
Maar de motivatie om te winnen was door het warme weer zeker niet verdampt.
De twee wedstrijden in de poule wonnen ze dik met 43-7 en 35-19.

(lees verder op onze website)

REL seizoenafsluitingsfeest

Op 29 juni om 15.00 uur is het zo ver: het eindfeest van REL. Alle jeugdspelers van REL en hun gezinsleden zijn uitgenodigd om samen een geslaagd Rugby seizoen te komen vieren. We gaan er een mooie middag van maken met muziek, spellen en BBQ. Laat via het aanmeldformulier ( https://forms.gle/GLzNmZigbacTdeiXA ) weten of je kunt komen. De kosten zijn 7,50 euro per persoon.

24 t/m 26-5-2024: jeugdtrip
8-6-2024: 10 a side Cubs en Junioren
29-6-2024: seizoenafsluitingsfeest TBM + CJC – jeugd bij REL
4-9-2024; ALV Rugbyclub Etten-Leur bij REL om 20:00 uur