Convocatie 2024-20

Onderstaand de convocatie 2024-20

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Vorige week is er geen convocatie verzonden, maar er waren zeker wel rugby activiteiten.

Afgelopen weekend heeft de TBM- jeugd aan het Kruikentoernooi in Tilburg meegedaan en zijn de Voorronden 7-ens voor de CJC-jeugd gespeeld. De TBM jeugd en begeleiding hebben een leuk en goed georganiseerd toernooi in Tilburg ervaren. Na de wedstrijden werden de teams getrakteerd op een ijsje wat fijn was met de mooie weersomstandigheden.
Eigenlijk zou de voorronde van de Bowl en Shield klasse van de Colts 7s in Aken gehouden worden, echter kon deze daar toch niet doorgaan. Na snel schakelen van onze wedstrijdsecretaris met de teammanager >> ouders van de Colts en de bond werd er besloten, dat de halve finale bij REL gehouden kon worden. Helaas konden de mannen geen vuist maken om een overwinning te boeken. Via deze weg willen we de vrijwilligers danken voor hun inzet om het toernooi bij REL mogelijk te maken. Ook zeer fijn dat René Pijnenburg op zo korte termijn de lijnen kon trekken. René Pijnenburg en Frans van den Laan zijn degenen die er telkens weer, voor zorgen, dat de lijnen goed zichtbaar zijn.
De Junioren konden geen goed 7-ens-team op de been brengen en hebben daarom besloten niet mee te doen met de 7-ens.
Onze Cubs hebben hun voorronde in Maastricht gespeeld. Zij hebben hun toernooi ook in de Bowl en Shield klasse gespeeld en hebben al hun wedstrijden gewonnen. De Cubs zijn hierdoor door naar de finale die a.s. zaterdag in Almere gespeeld gaat worden met 4 poules van 4 teams. Eerst spelen zij 3 poule wedstrijden en dan met een “knock-out” -fase naar hopelijk de finale wedstrijd. Cubs spelers en begeleiding, succes en vooral veel plezier in Almere!

Afgelopen weekend was er ook de senioren trip. Met 30 deelnemers zijn de senioren met een aantal vaste supporters naar Parijs afgereisd. Een mooi gemêleerd aantal deelnemers van jong tot oud. De mannen hebben naar horen zeggen een leuke gezellige trip ervaren met herinneringen voor het leven!
Dank voor de organisatie Piet van Oers en Jan de Jong!

Het bezoek van het Engelse Cubs team Richmond RFC uit Londen op 04-05 was een succes. Het cluster team REL/BRC heeft een leuke wedstrijd gehad en kijken fijn terug op hun eerste “internationale” ervaring. Richmond heeft genoten van de ontvangst en onze gastvrijheid.
Ook via deze weg danken wij de vrijwilligers voor hun inzet om deze internationale wedstrijd mogelijk te maken!

A.s. zaterdag 18-05 “Rugby open training” bij REL.
Zaterdag is er een “open training” gepland voor de TBM-categorie. De kids die op de sportdagen van de basisscholen een rugby clinic hebben ervaren, kunnen de komende zaterdag een training bij REL ervaren.
Deze open training kan je ook bestempelen als “Vriendjes dag” / “Rugby Experiance Day”, dus neem gerust vriendjes, maar zeker ook v riendinnetjes mee en laat ze ervaren waarom jij rugby de tofste sport van de wereld vindt!
Training van 10:00 – 12:00 uur.

Jeugdtrip

Als het goed is heeft iedereen die meegaat op jeugdtrip woensdagavond een mail gehad met de laatste info en paklijst. Zoniet, check dit even bij de jeugdtripcommissie.

Heb je vragen dan horen we het graag!
Zorgen jullie voor een lekker zonnig trip weer en een goed humeur?
Dan zorgen wij voor een tof programma, weinig slaap en veel lol met elkaar.

Zaterdag 18-5-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: OPEN TRAINING, 10:00 uur - 12:00 uur  @  RELj
Cubs/U14: finale NK 7s in Almere
Junioren/U16: vrij
Colts/U18: vrij

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

18-5-2024: finales jeugd NK 7s
24 t/m 26-5-2024: jeugdtrip