Convocatie 2024-18

Onderstaand de convocatie 2024-18

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Afgelopen week was de 1e week van de mei vakantie aangebroken. Ondanks dat de jeugd in de schoolvakanties niet traint, waren er een aantal enthousiaste spelers en trainers toch op het veld te vinden. Trainen voor de 7-ens en de laatste beach en 10-a-side toernooidagen die in de planning staan.
Voor de heren is de competitie afgelopen en staan er géén toernooidagen in de planning waaraan deelgenomen wordt. De heren hebben zich in de laatste 2 competitiewedstrijden veilig gespeeld om ook volgend seizoen in de 2e klasse te kunnen spelen. De heren hebben besloten om de donderdagen niet meer te trainen maar de dinsdagen wel als clubavond met de zogenaamde “zomertraining(en)” in te vullen.

A.s. zaterdag 04-05 Engelse U14/Cubs teams op bezoek bij REL.
Zaterdag komt het Engelse team Richmond RFC uit Londen op bezoek bij REL.
Ons clusterteam REL/BRC zullen zaterdag tegen onze gasten vriendschappelijke wedstrijden spelen.
Om 10:00 uur zullen onze gasten op de stoep staan en om 11:00 uur start de wedstrijd. Na de wedstrijd is er voor de spelers en begeleiding een gezamenlijke lunch geregeld.
Kom gezellig kijken, het team aanmoedigen en een drankje doen!

RFCRichmond.png

Trainingen op Basisscholen; deels “in het water gevallen”.
Zoals aangegeven zouden we ons als REL op diverse sport/ koningsdag laten zien. In totaal gaan trainers op 7 basisscholen rugby clinics/ trainingen geven. Op 19-4 zouden 3 basisscholen, Het Kompas, Carillon en de Klankhof, hun sportdag op de REL velden organiseren> Vanwege de weersomstandigheden zijn deze echter naar binnen verplaatst waar rugby alsnog in het programma was opgenomen. Via, via kwamen er goede geluiden bij een aantal REL ouders binnen dat de training/clinic goed was ontvangen bij de kids.

Wedstrijden

Zaterdag 4-5-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: vrij
Cubs/U14: CL BRC/REL CU 2 vs. Cubs/U14 Richmond RFC / KO 11:00 uur / thuis @ REL
Junioren/U16: 7s toernooi bij de Oysters, aanvang 10:00 uur
Colts/U18: vrij

Zondag 5-5-2024
Heren 1: vrij

Zaterdag 11-5-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: Kruikentoernooi in Tilburg
Cubs/U14: 7s in Maastricht, aanvang 10:00 uur
Junioren/U16: vrij
Colts/U18: halve finale 7s bij REL, aanvang wedstrijden 10:00 uur

Zondag 12-5-2024
Heren 1: vrij

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

4-5-2024: thuiswedstrijd CL BRC/REL CU 2 vs. het U13 team van Richmond RFC  uit de UK
11-5-2024: voorrondes jeugd NK 7s
18-5-2024: finales jeugd NK 7s