Convocatie 2024-16

Onderstaand de convocatie 2024-16

In de onderstaande tekst vind je diverse links. Als je daarop klikt, kom je bij de uitgebreidere info op onze website.

Afgelopen weekend heeft ons heren team zich veilig gespeeld in de 2e klasse Zuid competitie. De heren speelde tegen een sterk en jong Oysters team die op de 1e plaats van de competitie ranking stonden. Onze heren speelden goed gestructureerd wat uiteindelijk een 31 – 17 winst opleverde. Met deze winst kan er met een goed gevoel a.s. zondag de laatste competitie wedstrijd gespeeld gaan worden in Delft.
Ook de Cubs hebben hun wedstrijd tegen het hoger geplaatste Voorburgse RC gewonnen. Deze wedstrijd was spannend tot de laatste minuut. Uiteindelijke uitslag 19-12 voor ons cluster team REL/BRC. De Junioren moesten hun meerdere erkennen in het 2e team van The Dukes.

Veel rugby op de basisscholen in Etten-Leur deze week.
We laten ons als REL en de mooie rugbysport weer veel zien op de sport / koningsdag spelen deze week. Afgelopen dinsdag is er in de regen en wind een rugby clinic aan de kids van de Hofstee gegeven. Het Kompas, Carillon en de Klankhof organiseren vrijdag op ons terrein hun sportdag met meerdere sportverenigingen. Ook de kinderen van D’n Overkant en de Aventurijn gaan rugby ervaren op hun sportdag. Met de training inzet zal de rugbysport onder de kids en leerkrachten bekender worden en gaan we er vanuit dat kinderen enthousiast worden om onze mooie sport te gaan spelen.

A.s. zaterdag 20-04 laatste thuis wedstrijd cubs/ U14 en junioren/ U16.
Zaterdag spelen de Cubs en Junioren hun laatste thuis competitie wedstrijden.
Kom gezellig kijken, ons REL team aanmoedigen en een drankje doen!

Reminder: Sport Evenement Etten-Leur.
Zoals eerder aangegeven word er op 25-05 van 13:00 - 17:00 uur een sportevenement georganiseerd waar bijna alle sportclubs van Etten-Leur aan mee gaan doen. Wij willen daar als REL graag bij zijn.
Denk jij “Ik kan wel helpen op deze dag, dat lijkt me leuk! Maar…wat wordt er van mij verwacht?”, laat het mij dan weten.
Wanne (06-55892747)

Wasse wasse wasse !!!!

AutoWassen.jpg

We hebben nog een laatste actie van onze jeugd voor we op trip gaan!
Kan jouw auto na al dat Sahara zand wel een wasbeurtje gebruiken?
Onze Cubs en Junioren gaan na hun wedstrijden a.s. zaterdag nog even auto's wassen.

Waar?

Bij REL!

Wat kost dat?
€ 5,- via tikkie ter plaatse te voldoen (of contant)

Zien we je zaterdag vanaf een uurtje of 12.30 uur?

Oooooh en heb je (ook) een vieze fiets? Voor € 3,50 wordt 'ie ook lekker in het sop gezet door onze REL jeugd

FietsWassen.jpg

Last call Rugbydagen bij REL in mei

Schrijf je snel in voor de rugbydagen van 1 t/m 3 mei. Maak je meivakantie compleet met een onvergetelijke ervaring op het Rugbykamp op REL. Deze 3-daagse rugbyclinics, met iedere dag een ander thema, beloven niet alleen veel uitdaging en plezier, maar bieden ook een unieke kans voor kinderen (leeftijd 6-16 jaar) om te trainen onder begeleiding van diverse topspelers en -coaches. Zo zal je merken dat je echt beter wordt. Ben jij er ook bij?

Kijk in de bijlage voor meer info of downliad deze van onze website!

Wedstrijden

Zaterdag 20-4-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10: wedstrijden bij Tovaal
Mini’s/U12: vrij
Cubs/U14: CL BRC/REL CU 2 vs. WRC Te Werve CU 1 / KO 11:00 uur / thuis @ REL
Junioren/U16: CL BRC/REL JU 2 vs. CL Vets/Bokkerijders/Wallaby’s JU 1 / KO 12:00 uur / thuis @ REL
Colts/U18: vrij

Zondag 21-4-2024
Heren 1: RC Delft 1 vs. RC Etten-Leur 1 / KO 15:00 uur

Zaterdag 27-4-2024
Turven/U8 + Benjamins/U10 + Mini’s/U12: vrij
Cubs/U14: vrij
Junioren/U16: vrij
Colts/U18: vrij

Zondag 28-4-2024
Heren 1: vrij

De wedstrijden in het rood zijn wedstrijden, die bij REL worden gespeeld. De KO tijden van de CJC wedstrijden vindt u bij de desbetreffende wedstrijdinformatie. Hou ook de app van de teammanager in de gaten voor de last minute informatie.

4-5-2024: thuiswedstrijd CL BRC/REL CU 2 vs. het U13 team van Richmond RFC  uit de UK
11-5-2024: voorrondes jeugd NK 7s
18-5-2024: finales jeugd NK 7s